مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 15:502023-01-02سياسي

جان فدا| موسوی: شهید سلیمانی، امنیت و آرامش را برای کشور و ملت به ارمغان آورد


نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی، شخصیتی بود که برای کشور و ملت، امنیت و آرامش را به ارمغان آورد و اگر وجود ایشان نبود معلوم نبود الان ما در داخل کشور در چه وضعیتی بودیم.

- سید کاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی، شخصیتی بود که برای کشور و ملت، امنیت و آرامش را به ارمغان آورد و اگر نبود وجود ایشان، باید بدانیم که معلوم نبود الان ما در داخل کشور در چه وضعیتی بودیم.

وی افزود: ایشون به عنوان فردی که  دربرابر یاوه گویان دنیا وسینه چاک کرد و در مقابل استکبار جهانی، آمریکا، اسراییل  و مخصوصاً عربستان وهابی ایستاد هو همینطور در مقابل انگلیسی ها، در مقابل منافقین بد فطرت چه داخلی و چه خارجی ایستاد تا ابراز بدارد که اولاً من سرباز ولایت هستم و ثانیاً سرباز وطنم.

موسوی اظهار کرد: آرمان شهید سلیمانی، حفظ جان مردم،کیان مملکت و حفظ میراث ایثار و فداکاری های شهدایی که در 8 سال جنگ تحمیلی از دست دادیم بود و در این مسیر، جانش را در طبق اخلاص  قرار داده و تقدیم به خدا کرد.

ایشان با خدا معامله کرد ، با امام حسین معامله کرد و با حضرت ابا الفضل معامله کرد که در نهایت نوع شهادت ایشان را هم شاهد بودیم که در عراق  چه ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| موسوی: شهید سلیمانی، امنیت و آرامش را برای کشور و ملت به ارمغان آورد

جان فدا| موسوی: شهید سلیمانی، امنیت و آرامش را برای کشور و ملت به ارمغان آورد